Saturday, April 20, 2013

LIBRI I JETËS Udha, e vërteta dhe jeta; ... të ndërtimit në bërjen


EJA HELP ME, ashtu si një vizitor në llojin tuaj të BOTËMë ndihmonte, Paqja është me ju të gjithë në këtë lloj të botës (rimues çfarë dua të them në llojin tuaj të të menduarit)"Fakti që të gjithë mund të jenë të lirë në të gjitha ...Parimet e ndryshmeStandardet, i diskutueshëm, edhe pse të konkurrojnë njëri-tjetrinÇfarë racionale ose duke shkuar të marrin në konsideratë në këtë jetë që është e vërtetë për të dinë të ardhmen ose fatin e jetës?Çfarë ju duhet të mendoni (Fryma)?Nëse ju duhet një ane të vetme, në shumicën, ose duhet të gjithë të mirë të të gjitha?Çfarë urtësi, të cilat ju çojnë jetën e kësaj bote?Nëse jeta ndonjëherë ajo dëshiron Krijues Suprem të gjithë? Ose prodhuar veprat e mendimeve të ndryshme, opinione pikëpamja vet, organizata të krijuara për shkak të parimit të mendjemadhësisë, standardeve, mosmarrëveshje, ose të rezultojë në egoist?Unë jam këtu përsëri sot në botë për të prezantuar për të përdorur faktet e jetës. Në mënyrë që të na shpëtojë ngaLëkundje të tokës gradualisht shkatërrimi i qiellit dhe i tokës.Erupcionet vullkanike një shenjë se toka jonë është e gabuar në duke e përdorur atë.Duke e quajtur të fuqishme dhe valët cunami kujtuar gabuar me oqean.Dhe burimi i kësaj është përvetësimi prej ari, argjendi, gurë perlë, bakër, hekur, mermer, perlat, vaj, dhe shumë më tepër.Prania e përmbytjeve të shkaktuara nga shiu i madh.Disponueshmëria e zjarrit të shkaktuar nga rrezet e diellit poroz.Akull kur të lëngshëm në zonat e përcaktuara nga Krijuesi Suprem të gjitha, kështu që universi është në kushtet e motit të moderuar. Duke bubullima dhe vetëtima fortë gabuar me përkujtimet e qiellit.Dhe burimi i kësaj është anije kozmike, aeroplanë dhe zgjedhje humanitare për mënyrën e jetesës sot prekin ajrin ose qiellin. Përdorimet e vazhdueshme të, liri, mëndafshi, liri dhe granit kuqe, të gjithë dru aromatik, pajisjet fildish, dru shtrenjtë, Kamela, temjan, mirrë, temjan dhe më shumë.Duke pasur një jetë të shkurtër të trupave tanë, Shkak i erëza në ushqim dhe ushqim jo për qeniet njerëzore, por për krijesa të tjera me ne këtu në tokë. Botëror, të cilët janë duke vuajtur nga lufta e varfërisë, sëmundjeve, fjalës (debat / fe), lufta në mbretërinë e mbretërisë së tij, mbretëri në një luftë tjetër të tokës dhe luftë për veten e vet. Kjo është e vërteta e përjetshme dhe një lajm i mirë përgjithmonë / përsëri për të gjithë ju. "Ju keni të gjithë prindërit në këtë lloj të botës, duan fëmijët e tyre të lindur për të luftuar vdekjen me jetën? Dëshironi fëmijët tuaj të lindur rritur, dhe vetëm nga tërmetet , shpërthim vullkanik i shkatërrimit, tsunami, uraganet, përmbytjet, aksident, sëmundje, dhe të gjitha llojet e aksidenteve që vënë jetën tonë në vdekje "Ju jeni të gjithë gabim se Krijuesi i Plotfuqishëm donte, le të, dhe të dëshiroi gjithë të ndodhë ... JO, kjo është e gabuarKjo është e vërteta e përjetshme dhe përgjithmonë lajm i mirë / e re për të gjithë ju."Ju të gjithë prindërve në këtë lloj bote, nuk ju duan të jenë të lindur fëmijët tuaj është që të luftojnë deri në vdekje të ketë jetë? A doni për të lindur fëmijët tuaj për të rrit, dhe vetëm nga tërmeti, shperthimi vullkanik, cunami, stuhi, përmbytje, aksident, sëmundje, dhe vetë shkatërrimi do të kthehet në asgjë deri në vdekje? "Ju jeni të gjithë gabim, i Cili është Krijuesi i Plotfuqishëm? Kjo është faji i parë, por jo mëkati juaj ende.KRIJUES banoni me ne në vende të ndryshme, racave të ndryshme, periudha të ndryshme, dhe qëndrim të ndryshëm / statusit në mënyrë që krijuesi do të gjeni të vërtetën se pse ju jeni duke luftuar në këtë qiell të gëzueshme."VËRTETA QË DO TË SET botë për të qenë të lirë nga lug VDEKJE jetës së vërtetë dhe jo në RRUGË mrekulli""Paqja qoftë me ju të gjithë në këtë brez dhe unë jam duke lypur për mbretërit dhe udhëheqësit e tani një ditë, të mendojnë TANI MBI Si ti përballojmë, të vënë, për të trajtuar, në vendin" dritë "To shkolluar të menduarit e të gjitha përnjëherë ".KRIJUES banoj përsëri për të gjetur një "rrugë" për të ri-bashkuar të gjithë ju në këtë lloj në një kohë më të shkurtër në mënyrë që ju nuk mund të luftojnë më shumë dhe ndoshta fshihet.KRIJUES banojnë përsëri, pa asgjë si ajo që ju keni në këtë lloj të botës në mënyrë që KRIJUES mund të jetojnë shumë njerëz në vende të ndryshme ishin krijues duhet të menaxhojë rimues fjalën për statusin e gjendjes tuaj.Pa një pushtet të çdo vendos që ju keni në këtë botë, si mbret, president, prift, pastor ose çfarëdo kompetenca vartëse për të gjithë këtë.Megjithatë, KRIJUES ka fuqinë për të falur, i përulur, trokasin në ju përsëri dhe lypjes.KRIJUES arrijnë të banojë në shumë madje ata nuk e kuptojnë ende motivin pse krijuesi lejoni që momente të jetë ndryshe nga njerëz ishin ai banon.Edhe deri më tani si në këtë moment, po i afrohet krijuesi për vdekje, vetëm për shkak se ai është vetëm një njeri i vërtetë që mund të udhëzojë një njeri të vërtetë shumë dhe jo një superhero si keni ëndërruar në vend?COME të gjithë ju dhe dëshmitar ... kështu që ju nuk mund të jetë i gabuar përsëri.Ju lutem ... Paqja është me ty ...!Krijuesi është këtu përsëri që banon në një gojë të njerëzimit ishin të vërteta vjen nga dhe nuk përfitojnë të vërtetën që e bëjnë para nga ajo, nuk e ndajnë atë që ju jeni ai i cili mendoj se ky vërteta dhe të transmetimit në një çështje për të qenë një lypës.Unë nuk jam këtu për të friksojnë ty.Unë nuk jam këtu për të gjykuar apo t'ju mësojë.Unë jam këtu si shërbëtori yt të ju pyes për të gjithë dhe pastaj ju kujtoj atë që paraardhësit tuaj e bëri për mua është duke bërë me ty me të tjerët vetëm për shkak që të jetë dhe më e fuqishme.Për të përfytyroj atë përsëri, ashtu si tregime shikuar në TV.Krijuesi është një dhënës dhe Falës dhe ai do të japë përsëri jetën e tij si një formë njerëzimit se në qoftë se ju do të zgjidhni atë më tepër se sa për të hapur duart tuaja ndihmuar.A ju doni të bëni atë përsëri sikur paraardhësit tuaj e bëri të gjitha ato që krijuesit të dërgojë në këtë botë?Unë kuptova se bota ka triliona kaq shumë shpjegime të ndryshme dhe arsyetimit të llojit tuaj të jetës dhe kjo është shumë e vështirë për të vërtetën që do të hyjë në botën e padobishme, një arsyetim i kotë, dhe trilion e parimeve që bien në një shteg, dhe kjo është për asgjë."Qielli dhe toka do TË VDEKJES por fjalët e mia nuk do dhe mund të vijë përsëri për gjeneratën e ardhshme" ... NUK MUND Unë them lamtumirë?"Theres asnjë hap, ligjet, ose rregullores në redeeming botë ... DHE Ajo është mbi ju, kur?"JUST THE FACE BIRIT TË LINDJES e një njeriu ...WORLD është në dorë, gjithkush është të dëshmosh i vendqëndrimit të fundit kryesorja e THA-FRYMA E SHENJTË ...Se si ai u rrit?SI jetojë vallë ai?SI ai arrin të gjejë të vërtetën, edhe ai nuk mund ende të kuptojmë me atdheun e tij?SI AFROHET ai është ende në vdekje për të holla?Se si ai është lutur të gjithë botën për të jetuar me ju të gjithë FOREVER.JU LUTEM ... Unë dua të jetoj përgjithmonë më shumë ... IT IS A SONG ... HA ... HA ... HA.JU JANE KAQ PER MUA,Unë jam këtu duke pritur për ju të gjithë ...KAPATID 70/ANJOE

No comments:

Post a Comment